Swedbank loobub järelmaksust

Kahe kuu pärast lahkub Swedbank Liising AS järelmaksu pakkujate hulgast, põhjendades, et järelmaksuturu eripäradest lähtuvalt ei ole pangal äriliselt mõistlik antud valdkonnas tegutseda.

Swedbank AS pressiesindaja Mart Siilivask rõhutas, et lahkutakse järelmaksu ehk tarbijafaktooringu turult, mitte liisinguturult. Ta selgitas, et lahkumise põhjuseks on see, et Swedbanki hinnangul ei ole lähtuvalt järelmaksu turu eripäradest äriliselt mõistlik järelmaksu valdkonnas tegutseda ja toodet edasi arendada. "Oleme süsteemide lahendustes jõudnud seisu, kus vanaviisi jätkata ei saanud ja uue süsteemi juurutamine tähendanuks suuri investeeringuid," selgitas Siilivask.
Pressiesindaja kinnitas, et lähitulevikus on pangal plaanis pakkuda klientidele alternatiive järelmaksule. Millised alternatiivid järelmaksule, ei soovinud Swedbank täpsustada märkides vaid, et alternatiivid tulevad lähitulevikus.

Eesti Liisingühingute Liidu hinnangul ei valitse liisingturul aus konkurents. Milles see seisneb ja kuidas see turuosalisi teenuses pakkumisest loobuma paneb, loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.

Osale arutelus

  • Marta Jaakson, Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara