Prisma soovitab analüüsida toodet enne ketti pakkudes

Prisma Peremarketi ostujuht Tiia Karu sõnul peaks oskama vastata seitsmele küsimusele, enne kui hakatakse toodet Prismasse pakkuma. Kui kõik küsimused on vastused leidnud ning probleemid lahendatud, siis toode on valmis Prismasse tulekuks. 

Prismas toimub sortimendivahetus sõltuvalt kategooriast 2-4 korda aastas ning ostu- ja müügihinnad kinnitatakse kogu sortimendiperioodiks. „Tänaseks on meil juba kinnitatud järgmise aasta sortimendigraafik, mida saab küsida enda sortimendi koordinaatorilt,“ ütles Karu.

Samuti nagu teiste kettidel on ka Prismal Karu sõnul nädalad, kus tuleb esitada sortimendi pakkumine, mis vaadatakse keti poolt läbi ning saadetakse hankijale ka vastus. „Miinimum sortimendi periood kestab meil kolm kuud ja kui ta on sortimenti arvatud, siis see tähendab, et see ka seal on,“ kinnitas Karu.  Lisades, et sortiment on üles ehitatud stabiilsele sortimendile ning nad teevad vähe kampaaniaid.

Karu sõnul peavad hankijatel olema täidetud miinimumtingimused, et pääseda Prisma lettidele. Esimeseks eelduseks on kirjaliku lepingu sõlmimine. „Uute tarnijatega kasutame testperioodi, kus sõlmime eellepingu, mis on väga lihtne,“ rääkis Karu ja ütles, et see on hea võimalus õppida tundma üksteist, tooteid ja omavahelist koostöö sujuvust.

Karu sõnul on nende suureks eesmärgiks rahuldada tarbija vajadusi ning vastata nende ootustele. „Kui tarnija soovib toodet müüa, siis ei pane see veel kedagi seda toodet ostma,“ rääkis ta.

„Tarbijatel on uutele toodetele väga kindlad soovid: lihtne ja ehtne, täpselt sihtrühmale toode, paremini kontrollitud mõju, konkreetsete haiguste vastu, sisaldab vajalikke aineid ning funktsionaalsus on kasvav,“ loetles Karu tingimusi, mis peaks tarbijaid tooteid ostma panema.

Prismas on saanud suureks trendiks kohalik toit ning kliendile meeldib teada saada, et millisest farmis ja milliselt põllult on toit tulnud. Karu sõnul soovitakse väga lähipiirkonna toitu, kohalikust toorainest ning värsket toodet.

Karu soovitab vastata alljärgnevatele küsimustele enne, kui hakkate Prisma Peremarketisse toodet pakkuma:

- Kellele see toode on mõeldud?
- Kas tootel on asendustoode?
- Miks tarbija seda toodet vajab?
- Kas toote hind on konkurentsivõimeline?
- Milline on toote tarneahela logistikakulu?
- Kas tootel on tagatud saadavus?
- Kas tootel on tagatud püsiv kvaliteet?

„Kui nendele küsimustele on vastatud ja probleemidele lahendus olemas, siis on toode valmis kaupluse letile tulemiseks,“ kinnitas Karu. 

Prisma Peremarketi emaettevõttel kehtib koostööprintsiip, mis tähendab, et kõiki hankijaid ja koostööpartnereid koheldakse võrdselt.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara