Tallinna Kaubamaja tõi turule e-kinkekaardi

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele elektroonilise kinkekaardi, mida saab Partnerkaardi keskkonnast läkitada otse kingisaaja e-posti aadressile ning võeti kasutusele kontserni ühine plastikust kinkekaart.

„Partner e-kinkekaart on peamiselt mugavusteenus, mis annab kiirel päeval võimaluse õnnitleda sõpru-tuttavaid tähtpäeva puhul arvuti tagant lahkumata,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov.

Ostovi sõnul on uutel Partner kinkekaartidel mitu olulist eelist. „Nii e-kinkekaart kui uus plastikust kinkekaart kehtivad nüüd maksevahendina kõigis Kaubamaja kontserni kauplustes," rääkis Ostov. Lisades, et uued kinkekaardid on saldo ulatuses mitmekordselt kasutatavad, mis tähendab, et raha jääk arvestatakse iga ostuga kaardilt maha ning ostust üle jääv summa ei jää kasutamata, nagu see oli paberkinkekaartide puhul.

Kaubamaja kontserni Partner kinkekaartidega saab oste sooritada Kaubamajas, Selveris, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kauplustes.

Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara