Pop-up kauplus võimaldab teistida uusi ideid ja kontseptsioone

Ajutine kauplus ehk pop-up pood hea võimalus testida uusi ideid ja kontseptsioone, ütles Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektor Antti Sihvoneni

Sihvoneni sõnul kasutavad ajutise kaupluse ehk pop-up kaupluse kontseptsiooni Soome suured kaubandusfirmad nagu S-Grupp (kuhu kuuluvad Prisma ja Sokos). "See annab neile hea võimaluse testida uusi ideid ja kontseptsioone," ütles Sihvonen.

"Kuigi ajutise kaupluse rajamisega on ka palju probleeme ja see pole alati väga odav, on see siiski hea võimalus uusi asju testida," rääkis ta. Lisades, et mõnes mõttes on see nagu jaekaubanduse laboratoorium.

Sihvonen tõi näite, et S-groupil on Helsingi keskuses Foodlab, mis on ühest küljest täiemahuline töötav restoran, aga samas saab seal testida uusi toidukaupu ja toiduga seotud kontseptsioone.

"Pop- up kauplus on hea võimalus testida turgu ilma suuremat investeeringut tegemata," kinnitas Sihvonen.

Sihvonen esineb 9. aprillil Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat paremini mõista? ettekandega Kaubandus tavapäratus keskkonnas - kuidas oma klientuuri suurendada.

Lisaks Sihvonenile räägitakse konverentsil viimastest tarbijatrendidest, tutvustatakse populaarsemaid uuringutüüpe ning nende praktilist rakendamist.

Vaata konverentsi kava ja registreeru SIIN.

Osale arutelus

  • Hando Sinisalu

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara