Tarbija ootab kaubanduses uuenduslikke nutilahendusi

Esimene iBeacon tarbijakampaania Eesti kaubanduskeskustes tõestas, et meie tarbija ootab uuenduslikke nutilahendusi, sest Tartus Lõunakeskuses ja Tallinnas Norde Centrumis sellel nädalal lõppenud iBeacon tehnoloogial põhinev mobiilne Aardejaht  osutus väga populaarseks.

Aardejahi loojate Olle Kaidro ja Lauri Posti sõnul töötas kampaania oodatust veelgi paremini. Peamine tänu kampaaniate kordamineku eest öeldakse keskustele ja kaupmeestele, kes hoogsalt ideega kaasa tulid ja ühisturundusele panustasid.

Kampaaniates osales 40 kaupmeest ja välja pandi ligi 500 auhinda koos korralike peaauhindadega. Mängijaid oli tuhandeid ja kokku jõuti läbi online reklaamide ligi 100 000 inimeseni.

Kaidro sõnul on lihtne iBeacon kampaaniamäng alles alguseks. "Esimene kampaania oli peamiselt piloodiks, et näha kuidas inimesed antud lahendusega kaasa lähevad ja kuidas nutitelefone ostukeskustes kasutatakse," rääkis ta. Aardejahti mängiti üle 4000 korra ning tagasiside oli hea. Kindlasti on suur olulisus ka kampaania mittetehnilisel poolel. Turundus, disain ja idee ülesehitus koos tehnoloogilise lahendusega annab õige tulemuse.

Sel korral kasutati ühte iBeaconit keskuse kohta, jagati mängijatele hulgaliselt auhindu ning oluline rõhk oli mängu uuenduslikkusel. Kaidro sõnul hakkab tulevikus Funlyzeriga koostööd tegevates keskustes olema, sarnaselt näiteks Macy’s kaubandusketiga Ameerikas, sadu iBeaconeid ühe keskuse kohta, mis pidevalt nutitelefonidega suhtlevad ja kliendile relevantset infot kuvavad. Järgmistes Aardejahi kampaaniates kasutatakse juba rohkem beaconeid, pannakse enam rõhku mängustamisele ja saadava elamuse suurendamisele.

"Aardejaht, kui uudne kampaania tekitas rohkesti kõlapinda ning suurendas külastajate arvu. Uudsed ja innovaatilised lahendused ostukogemuse põnevamaks muutmiseks on Lõunakeskuses alati teretulnud," ütles Lõunakeskuse juhatuse liige Anne Aland.

Capfield OÜ turundusjuhi Kadi Aljase sõnul tõi põnev nutitelefonide omanikele suunatud Aardejaht Norde Centrumile tavalisest kindlasti rohkem tähelepanu. Näiteks eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on külastajate arv suurenenud 10%, millest võib osa tänu anda just Aardejahi kampaaniale. "Koostöös Funlyzeriga katsetame Aardejahi efektviisust ka meie teistes kaubanduskeskustes ja seda juba järgmise aasta alguses," lubas Aljas.

Funlyzer OÜ on idufirma, mille põhitegevusalaks on kaubanduslike mobiilirakenduste valmistamine ja ostukogemuse põnevamaks muutmine.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara