Leiburi tootearendusjuht: rohkem peab kuulama tarbijat

Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.

Rühka sõnul tuleb tootearenduses jälgida maailmas levivaid trende ning neid ka Eestis rakendada. “Eesti inimesed reisivad aina enam ja proovivad uusi maitseid. See paneb ka tootjad proovile ja uusi tooteid välja mõtlema.” Samuti on Rühka hinnangul näha, et ostjad tahavad toodete tervislikkuse ja koostise kohta rohkem teada. “Inimesed on teadlikud erinevatest allergeenidest ja uurivad tootepakenditelt infot,” lisas Rühka.

Rühka tõdes, et uued tarbimisolukorrad loovad ka uusi toiduformaate. “Inimestel on pidevalt aega vähem, kui nad sooviksid ning see mõjutab ka nende tarbimisharjumusi," rääkis Rühka. Ta lisas, et seda on näha ka leivatoodete valikus, kus aina rohkem leiab näiteks suupistepalasid, kaasavõetavaid snäkke.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara