Ostjad eelistavad lisanditega leivatooteid

Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” rääkis Rimi Eesti Food ASi ostudirektor Margus Amor, et tarbijad eelistavad aina enam lisanditega leivatooteid.

Amori sõnul võib leivatoodete müügitulemustes märgata, et kliendid otsivad lettidelt ühe rohkem tooteid, milles on kasutatud erinevaid lisandeid. “Näiteks on meie ostjate seas populaarsed lihaleib ning pähklite ja rosinatega leivatooted. Samuti on näha tõusu täisteraleiva tarbimises,” selgitas Amor.

Nii nagu otsivad tootjad uusi lahendusi sortimendi uuendamisel, peavad Amori hinnangul ka jaeketid leidma nippe, kuidas ostjaid enda poodidesse meelitada. ”Väga oluline on kauplustes olevate leivatoodete asukoht ja väljapanek. Siin on Eestil veel näiteks Lätilt ja Leedult palju õppida.” Oma väljapaneku atraktiivsemaks muutmisel on ka Eesti poodides näha nn bake-off-toodete ehk poodides kohapeal valmistatud leibade-saiade valiku suurt kasvu. “See annab kettidele võimaluse teistest eristuda ja luua poekeskkonnas mõnusam õhkkond,” lisas Amor.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara