Autor: Maarit Eerme • 23. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leiburi tootearendusjuht: rohkem peab kuulama tarbijat

Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.

Rühka sõnul tuleb tootearenduses jälgida maailmas levivaid trende ning neid ka Eestis rakendada. “Eesti inimesed reisivad aina enam ja proovivad uusi maitseid. See paneb ka tootjad proovile ja uusi tooteid välja mõtlema.” Samuti on Rühka hinnangul näha, et ostjad tahavad toodete tervislikkuse ja koostise kohta rohkem teada. “Inimesed on teadlikud erinevatest allergeenidest ja uurivad tootepakenditelt infot,” lisas Rühka.

Rühka tõdes, et uued tarbimisolukorrad loovad ka uusi toiduformaate. “Inimestel on pidevalt aega vähem, kui nad sooviksid ning see mõjutab ka nende tarbimisharjumusi," rääkis Rühka. Ta lisas, et seda on näha ka leivatoodete valikus, kus aina rohkem leiab näiteks suupistepalasid, kaasavõetavaid snäkke.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757