Valmis hea tava energiajookide turustamiseks

Järeltulevate põlvkondade tervise nimel peaksid kõik energiajookide turustamisega seotud ettevõtted loobuma lastele ja noortele suunatud agressiivsest reklaamist, ütles põllumajandusminister Ivari Padar täna Eesti Tervishoiu Muuseumis toimunud energiajookide hea tava tutvustamisel. 

Põllumajandusministeeriumi, Tarbijakaitseameti, Tervise Arengu Instituudi ning Veterinaar- ja Toiduameti eestvõttel koostati hea tava energiajookide turustamiseks, kuhu on koondatud juhised ja soovitused vastutustundlikuks energiajookide reklaamiks, märgistamiseks ning müügiks esitlemiseks.

„Kutsume kõiki energiajookide turustamisega seotud ettevõtteid loobuma agressiivsest lastele ja noortele suunatud reklaamist. Uuringute andmeil joovad suure osa energiajookidest alaealised ning nende jookide populaarsus noorte seas kasvab,“ ütles Padar. „Noored ei teadvusta endale energiajookide liigtarbimisega kaasnevaid ohtusid. Seetõttu peame oluliseks, et energiajooke ei turustataks sarnaselt mistahes teiste karastusjookidega.“

Hea tava eesmärgiks on juhtida energiajookide turustamisega seotud tootja-, reklaami- ja kaubandusorganisatsioonide ning tarbijate tähelepanu erinevatele turunduslikele ja kaubanduslikele võtetele, mida energiajookide müümisel kasutada ei tohiks. Energiajookide turustamise heas tavas toodud soovituste järgimist hakkavad jälgima Tarbijakaitseamet ning Veterinaar- ja Toiduamet.

Energiajookide turustamise head tava on toetanud Eesti Koolispordi Liit, Eesti Kutsekoolispordi Liit, Eesti Lastearstide Selts, Eesti Perearstide Selts, Eesti Lastevanemate Liit, Eesti Tarbijakaitseliit, Eesti Õpilasesinduste Liit, Sotsiaalministeerium, Haridus- ja Teadusministeerium.

Loe Energiajookide turustamise hea tava

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara