"Kiiresti arenev portaal tähendab aja ning raha võitu nii tarbijatele kui ka kaupmeestele," ütles portaali eestvedaja Ermo Jööts. Ta lisas, et inimesed ei pea tänu sellele lappama läbi kümneid reklaame paberkandjatel või surfama eri veebikülgedel.
Zave.ee võimaldab otsida meelepäraseid pakkumisi eri brändidelt ja kauplustelt.
“Meid rõõmustab väga, et portaal on kogunud populaarsust nii meeste kui ka naiste seas. See näitab, et mugavad ja soodsad lahendused lähevad kõigile ühtemoodi korda,” lisab Jööts. Esimesel aastal olid ligi 54 protsenti kasutajatest mehed ja 46 protsenti naised.
Tänaseks on igapäevaselt portaalis üleval ligi 8000 pakkumist 23 eri tootekategoorias. Uusi pakkumisi lisandub igapäevaselt, kuid pea iga 2 nädala järel lisandub üheaegselt 500 uudistoodet kui suuremad jaekauplused oma kampaaniapakkumisi uuendavad. Portaal on kohandatud nii arvutile, tahvelarvutile kui ka mobiilile, kusjuures on võimalus tuvastada oma asukohale lähimad kauplused ning vaadata kaardil teekonda kauplustesse. Viimase kolme kuu jooksul on 75% zave.ee külastustest arvutist, 19% mobiilist ja 6% tahvelarvutist.