21. jaanuaril Best Marketing Clubis Ülemiste keskus

Best Marketing Clubis esineb Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak, kes räägib Ülemiste keskuse brändi uuendusest ja Ülemiste keskuse uuest tulemisest.

Antšak räägib, kuidas Ülemiste keskus turundust teeb? Millised on väljakutsed? Tarbijakäitumise trendid: mille järgi tarbija üht või teist keskust valib? Kuidas kujuneb keskuse maine? Mida kaubanduskeskus tänapäeval tähendab?

TNS Emori ostukäitumise uuringute ekspert Kersten Jõgi teeb ettekande teemal "Kaubanduskeskuste külgetõmbe jätkuv magnetism" ja räägib kaubanduskeskuste seireuuringust ning ostukäitumisest üldisemalt.

Vaata täpsemat infot Best-marketing.ee

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara