5. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Circle K Eesti AS tõstis Statoili klienditeenindajate palka pea 9%

Circle K Eesti AS tõstis Statoili klienditeenindajate palka pea 9%
Foto: Raul Mee
Statoili kaubamärgi all teenindusjaamasid opereeriv Circle K Eesti AS tõstis alates 1. maist teenindusjaamade töötajate palka kuni 9%.

“Circle K Eesti jälgib regulaarselt arenguid tööjõuturul ning soovib oma töötajatele pakkuda konkurentsivõimelist töötasu. Käesoleva palgarevisjoniga tõstame enamuse müüja-klienditeenindajate, vanemmüüjate ja teenindusjaama juhataja asetäitjate põhipalku,” kommenteeris ettevõtte personalidirektor Maarika Lember.

“Käesolev palgatõus on selgeks märgiks, et Circle K`s on iga töötaja oluline ning heade töötajate saamiseks ja hoidmiseks oleme valmis tegema ka kaalukaid otsuseid nagu seda on kuni üheksa protsendine palgatõus,” lisas ta.

Lemberi sõnul on Statoili teenindusjaamas töötamine võrreldes paljude teiste jaemüügiettevõtetega keerukam ennekõike seetõttu, et teenindusjaamad on avatud 24h ööpäevas ning see eeldab töötamist ka öisel ajal.

Arvestades Statoili teenindusjaamade eripära, milleks on öösel töötamine, suurendas Circle K Eesti öösel töötatud tundide eest makstavat lisatasu 30%-ni. Põhipalga tõus koos öötöö lisatasu suurenemisega suurendas ettevõtte müüja-klienditeenindajate sissetulekut Tallinnas-Harjumaal-Raplamaa piirkonnas 8,9% ja teistes Eestimaa piirkondades 9,3%.

Tunnustamaks pikaajalise staažiga töötajaid, alustas ettevõte eelmisel aastal ka staažist sõltuva põhipalga maksmist, kuna lisaks igapäevasele tööpanusele õpetavad ja juhendavad just staažikamad töötajad väiksema kogemusega kolleege.

“Jätkame staažist sõltuva töötasu maksmist, millest saavad osa kõik müüja-klienditeenindajad, vanemmüüjad ja juhataja asetäitjad, kes on töötanud vastavalt müüja või asetäitja ametikohal vähemalt kolm aastat,” selgitas Lember.

Lemberi sõnul eristub Circle K jaekaubandusturul teistest ettevõtetest hästi toimiva müügiboonussüsteemiga, mis on kasulik nii ettevõttele kui ka töötajale.

“Mida kõrgemad on müügitulemused, seda kõrgemad on töötajate müügiboonused. Meie parimad müüjad teenivad kuus lisa kuni 40% põhipalgast. Kõigil on võimalus oma kogupalka tõsta, olles aktiivne ja julge klientidele lisatoodete ja -teenuste pakkumisel. Usun, et kõiki töötajaid rõõmustab otsus jätkata müügiboonuste süsteemiga ka alanud finantsaastal,” ütles Lember.

Möödunud aastal moodustas Statoili teenindajate palgatõus kokku 8%.

Circle K Eesti AS (endise nimega Statoil Fuel & Retail Eesti AS) opereerib Eestis 47 täisteenindus- ja seitset Statoil 1-2-3 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 560 inimest, neist pisut enam kui 500 teenindusjaamades. Circle K Eesti AS on Eesti üks suuremaid maksumaksjaid ning 2015. aastal läbiviidud Emori maineuuringu järgi oli Statoil mainekamate suurettevõtete pingerivis teisel kohal.

Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, mis annab tööd 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 15 000 mugavuspoe ja teenindusjaama. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757