Circle K Eesti AS tõstis Statoili klienditeenindajate palka pea 9%

Statoil Circle K Eesti teenindajad
Circle K Eesti AS tõstis Statoili klienditeenindajate palka pea 9%

Statoili kaubamärgi all teenindusjaamasid opereeriv Circle K Eesti AS tõstis alates 1. maist teenindusjaamade töötajate palka kuni 9%.

“Circle K Eesti jälgib regulaarselt arenguid tööjõuturul ning soovib oma töötajatele pakkuda konkurentsivõimelist töötasu. Käesoleva palgarevisjoniga tõstame enamuse müüja-klienditeenindajate, vanemmüüjate ja teenindusjaama juhataja asetäitjate põhipalku,” kommenteeris ettevõtte personalidirektor Maarika Lember.

“Käesolev palgatõus on selgeks märgiks, et Circle K`s on iga töötaja oluline ning heade töötajate saamiseks ja hoidmiseks oleme valmis tegema ka kaalukaid otsuseid nagu seda on kuni üheksa protsendine palgatõus,” lisas ta.

Lemberi sõnul on Statoili teenindusjaamas töötamine võrreldes paljude teiste jaemüügiettevõtetega keerukam ennekõike seetõttu, et teenindusjaamad on avatud 24h ööpäevas ning see eeldab töötamist ka öisel ajal.

Arvestades Statoili teenindusjaamade eripära, milleks on öösel töötamine, suurendas Circle K Eesti öösel töötatud tundide eest makstavat lisatasu 30%-ni. Põhipalga tõus koos öötöö lisatasu suurenemisega suurendas ettevõtte müüja-klienditeenindajate sissetulekut Tallinnas-Harjumaal-Raplamaa piirkonnas 8,9% ja teistes Eestimaa piirkondades 9,3%.

Tunnustamaks pikaajalise staažiga töötajaid, alustas ettevõte eelmisel aastal ka staažist sõltuva põhipalga maksmist, kuna lisaks igapäevasele tööpanusele õpetavad ja juhendavad just staažikamad töötajad väiksema kogemusega kolleege.

“Jätkame staažist sõltuva töötasu maksmist, millest saavad osa kõik müüja-klienditeenindajad, vanemmüüjad ja juhataja asetäitjad, kes on töötanud vastavalt müüja või asetäitja ametikohal vähemalt kolm aastat,” selgitas Lember.

Lemberi sõnul eristub Circle K jaekaubandusturul teistest ettevõtetest hästi toimiva müügiboonussüsteemiga, mis on kasulik nii ettevõttele kui ka töötajale.

“Mida kõrgemad on müügitulemused, seda kõrgemad on töötajate müügiboonused. Meie parimad müüjad teenivad kuus lisa kuni 40% põhipalgast. Kõigil on võimalus oma kogupalka tõsta, olles aktiivne ja julge klientidele lisatoodete ja -teenuste pakkumisel. Usun, et kõiki töötajaid rõõmustab otsus jätkata müügiboonuste süsteemiga ka alanud finantsaastal,” ütles Lember.

Möödunud aastal moodustas Statoili teenindajate palgatõus kokku 8%.

Circle K Eesti AS (endise nimega Statoil Fuel & Retail Eesti AS) opereerib Eestis 47 täisteenindus- ja seitset Statoil 1-2-3 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 560 inimest, neist pisut enam kui 500 teenindusjaamades. Circle K Eesti AS on Eesti üks suuremaid maksumaksjaid ning 2015. aastal läbiviidud Emori maineuuringu järgi oli Statoil mainekamate suurettevõtete pingerivis teisel kohal.

Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, mis annab tööd 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 15 000 mugavuspoe ja teenindusjaama. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara