Kuidas hoogustada müüki peagi saabuvate pühade ajal?

jõulukingituste pakkimine
Paku pühade ajal klientidele tasuta kingituste pakkumise teenust.

Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja lehed puudel muudavad tasapisi oma värvi. Suvi hakkab selleks korraks läbi saama ning peagi jõuab kätte pühade aeg. Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.

Külmade talvekuude lähenedes on praegu paras aeg hakata mõtlema sellele, kuidas pühade ajal oma müügikasumit suurendada. Meie kliendid nuputavad kogu aeg välja erinevaid viise, kuidas rohkem inimesi poodi meelitada. Siinkohal toome ära mõned meie lemmiknõuanded.

Söök ja tasuta näidised. Kui te müüte suurepärast toitu, siis võite kaaluda tasuta näidiste väljapanekut oma uutest toodetest. Naudingu (ja kasumi) kahekordistamise nimel võite näidiseid omavahel kombineerida – pakkuge näiteks juustu ja leiba.

Astuge sisse sooja. Tegemist on samalaadse nõuandega nagu toidu pakkumine, v.a asjaolu, et te ei pea seda tingimata ise müüma. Tuulistel sügisõhtutel on nii tore end tassi kuuma õunasiidri, tee või maitsva kakaoga soojendada. Kui pakute klientidele midagi soojenduseks, siis astuvad nad teie poodi sisse ning vaatavad seal tasuta kohvitamise ajal ka palju suurema tõenäosusega ringi.

Ühenduse hoidmine. Eelmises artiklis oli juttu sotsiaalmeedia kasutamisest klientide kaasamiseks, kuid teinekord on vaja otse suhelda. Kui teil on klientide e-posti aadressid olemas, siis saate saata püsiklientidele müügiuudiseid või sooduspakkumisi.

Tasuta kingituste pakkimine. Võibolla on asi selles, et mina näen alati kingituste pakkimisega kurja vaeva, aga see siin on üks mu pühadeaegseid lemmikpakkumisi. Kui pakute klientidele teatud ostusummast alates tasuta pakketeenust, siis teevad nad suure tõenäosusega kõik oma pühadeaegsed ostud teie juures. Ehk siis võidavad kõik! Klient saab ostud tehtud ja kingitused pakitud ega pea sellele rohkem mõtlema ning teie saate ühe uue kliendi juurde.

Sooduspakkumised, kupongid ja preemiapunktid. Sooduspakkumisi võib piirata teatud ajavahemikuga, nii et saate need varakult ette valmistada ega pea muret tundma, kui see päev kätte jõuab. Väljaprinditava sooduskupongi abil saate klienti teavitada, et varsti algab allahindlus – nii tuleb ta suurema tõenäosusega tagasi.

Osale arutelus

  • Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

    Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara