Kalaliit lõpetas koostöö Rimi ja Prismaga, jaeketid on sellest väitest aga hämmingus

Rimi kalalett
Rimi kalalett

Eesti kalaliidu alla koondunud kohalikud tootjad on kalaliidu juhi kinnitusel lõpetanud koostöö Rimi ja Prismaga, kes kohaldavad nende püütud kohale liiga kõrget juurdehindlust ning on kehtestanud ebamõistlikult pikad maksetähtajad, kirjutab ERR.

Kalaliidu juhi Valdur Noormägi sõnul on enamik nende liikmeid lõpetanud koostöö Rimi ja Prisma jaekettidega, kellega pole koostöötingimustes kokkuleppele jõutud.

Kalurid kõrget juurdehindlusprotsenti ei mõista, mistõttu eelistatakse toodang ekspordiks müüa, millega kannatab aga kalavalik kaupluste lettidel, nagu ka tarbijad on välja toonud. 

Samuti valmisab peavalu pikk maksetähtaeg, sest kalapüügiettevõtted, kes saavad kindlat kalaliiki püüda vaid teatud aja jooksul, vajavad käibevahendeid kiiremini kui kauplusekettide pakutav 45-60 päeva võimaldab.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats kommenteeris ERR-ile, et tema andmetel sujub koostöö kohaliku kala hankijatega kenasti ning Rimi tarnetingimused  ei erine suuresti teiste suuremate jaekettide omadest. "Samuti on kala juurdehindluse näide meie hinnangul ekslik, sest taolist juurdehindlust (ostuhind 12, müügihind 30) meil ette näidata pole, pealegi poleks see sugugi mõistlik. Pealegi reguleerib lõpphinna ikka turg," ütles Bats.

Loe pikemalt ERRist. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara