Prisma Peremarket: kalaliidu esitatud väited ei vasta tõele

Prisma Peremarket: kalaliidu esitatud väited ei va
Prisma Peremarket: kalaliidu esitatud väited ei va

Prisma Peremarket lükkab ümber eile Eesti Kalaliidu poolt esitatud väited juurdehindluse ja pikkade maksetähtaegde kohta.

Prisma Peremarketi koostööpartnerid ei ole koostööd lõpetanud

Prisma kalaletti on ligi 16 aastat varustanud ettevõte MV Wool ning vastastikune koostöö kestab jätkuvalt. Samuti on Prisma kalaleti koostööpartneriteks Kalakala&Pojad OÜ ja Heming OÜ. Ka nendega on Prisma teinud koostööd pikemat aega ja koostöö kestab jätkuvalt. Samuti alustas Prisma Peremarket septembris koostööd Eesti Kalakasvatajate Ühistuga, kes vahendab paljusid väiketootjaid. 

Kalaliidu toodud juurdehindlused ei vasta tõele.

Prisma Peremarketi eesmärgiks on pakkuda püsivalt soodsaimat hinnataset ning koha hinnad Prisma kalaletis on vahemikus 9,99 (terve kala) kuni 20.49 (filee). Liidu esitatud väited koha hinnast 28-30 eurot ei vasta tõele.

Kalaliidu toodud maksetähtajad ei pärine Prisma Peremarketi lepingutest.

Ettevõtte maksetähtajad värsket kala tarnivatele ettevõtetele on 21 päeva, mitte Kalaliidu väidetu 45-60 päeva.

Prisma Peremarketi kaubandusdirektori Teemu Kilpiä sõnul on Prisma eesmärk olnud väiketootjatega koostöö tihendamine, mida näitavad ka kauplustes avatud väiketootjate riiulid. "Kalaliidu kriitika on seda enam hämmingut tekitav, et meiega pole ühendust võetud, et probleemidest otse rääkida ja nendele koos lahendus leida,” lisas Kilpiä.

Loe pikemalt Miks Kalaliit otsustas lõpetada koostöö Rimi ja Prismaga. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara