Kellest saab Eesti Parim Teenindaja 2017?

Hea teeninduse kuu
Hea teeninduse kuu

Järgmisel nädalal toimuval Hea Teeninduse Päeval selgub, kellest 9 finalistist saab Eesti Parim Teenindaja 2017.

FINALISTID:

  • Merilin Männik, Põldma Kaubandus, Tallinn
  • Maria Ivanenko, Swedbank, Tallinn
  • Piret Kaev, Põldma Kaubandus, Tallinn
  • Danika Allika, ERGO Kindlustus, Haapsalu
  • Margit Ingver, Olerex, Jõgeva
  • Urve Valdmaa, Swedbank, Viljandi
  • Mai Kastemäe, Eva Boutique, Tartu
  • Merli Heitur, Konplott Eesti ja Lavende, Tartu
  • Agle Mandre, Telia Eesti, Tartu

Hindamiskriteeriumid Parima Teenindaja valimisel on:

Tähelepanelikkus - tähelepanelikkus ja kuulamisoskus, võime olla kliendi jaoks olemas, selgitada ja mõista, mida klient tõeliselt soovib. Veebivoorus tähendab see ka tähelepanelikkust etteantud ülesande lugemisel ja mõistmisel.

Hoolivus - märgatav ja tuntav hoolivus, empaatiavõime, külalislahkus, soov aidata, valmisolek teha midagi lisaks, tahe leida lahendus ja mitte ainult viisakalt välja vabandada.

Leidlikkus - oskus ja tahe leida lahendus ka siis, kui tundub, et tõesti ei anna midagi teha.

Võit-võit lahendus - oskus pakkuda head ja väärtuslikku lahendit nii kliendile kui organisatsioonile jäädes seejuures lugupidavaks ka iseenda suhtes.

Korrektsus - lahend on kirjeldatud üheselt mõistetavalt, sõnakasutus, lausestus ja õigekiri on lihtne, selge ja viisakas; konkursi reeglitest on kinni peetud - on kasutatud otsekõnet.

Eesti Parimat Teenindajat valitakse juba aastast 2004.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara