Autor: Kaubandus.ee • 2. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida põnevat võib leida Kaubanduse Aastakongressi 2017 kohvialalt?

Kaubanduse Aastakongress 2016 toetajate ala
Foto: Raul Mee
Väike ülevaade sellest, millised ettevõtted on väljas 11. oktoobril Tallinna Lauluväljakul toimuval Kaubanduse Aastakongressil ning mis neil kaupmeestele pakkuda on.

HANSAB AS

Hansab pakub kaubandussektorile laias valikus mitmekülgseid lahendusi. Eraldi võiks välja tuua kindlasti makselahendused, traditsiooniline kaubakaitse, videovalve ja turvatehnika ning iseteenindusaladel kasutatavad seadmed. Uue suunana on ettevõtte portfelli lisandunud Visma äritarkvara, mis on suunatud keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

Kaubanduse Aastakongressil 2017 näitab ettevõte maagilist külmikut, sotsiaalset humanoidrobotit Pepperit ning tutvustatakse lähemalt Visma äritarkvara funktsionaalsust. Tähelepanu saavad ka Glory iseteeninduslikud sularaha makseseadmed.

Huviliste seas loositakse välja kaubanduspinna Cognimatics’i kaamerapõhise kliendiloenduse demolahendus kaheks kuuks. Demolahenduse tulemusena tekkinud statistika põhjal saab klient otsustada, kas lahendusest tulev info võib aidata kaasa tulevikus äriliste otsuste tegemisel. Demolahenduse loosis osalemiseks tuleb huvilistel end registreerida Hansabi alal.

LAIMINCOM OÜ

Laimincom pakub oma tootevalikus poe- ja reklaamtarvikuid, lisaks on tootevalikus ka InVue innovaatilised turvaseadmed, mis kaitsevad kaupu varguste eest ning lihtsustavad klienditeenindajate tööd. Ettevõtte paindlikud tootmismeetodid võimaldavad pakkuda kohandatud tooteid ka väikestes kogustes.

Kaubanduse Aastakongerssil on ettevõte väljas mitmete põnevate toodetega. Uuenduskuuri on läbinud MAG-Sign, mida on nüüd lisaks riputamisele võimalik kasutada ka tugijalal. Samuti on võimalik kinnitada seda nii metallist riiuli kui ka seina külge. Näidisena on väljas ka täiesti uus toode, PosterFix, iseliimuv magnetiga infotasku, mis on ideaalne lahendus näiteks kaubanduskeskustesse, kus tihtipeale on probleem info kuvamiseks klaasfassaadil. Kinnitamine siledale pinnale on lihtne ja ei jäta pärast kasutust ühtegi püsivat jälge.

Kaubanduse Aastakongressil pakub Laimincom head võimalust tutvuda MAG-Sign-iga ja proovida tasuta meetreid oma poes. 

LEDSHOP OÜ

Kaubanduse Aastakongressil keskendub Ledshop „solution provider“ kontseptsioonile ja põhimõtetele. Räägitakse targast valgustite juhtimise lahendustest ja näidatakse viimase tehnoloogia parimaid tooteid ning nende võimalusi.

Keskendutakse kommertssektori valgustusele, täpsemalt Coreshine tootele, mis on enamasti mõeldud toidupoodidesse, poodide üldvalgustusele ja mõnele pisemale tootele. Ledshop on ainuõiguslik esindaja ettevõttele Coreshine, kes on spetsialiseerunud kaubandussektorile, olles teerajajaks unikaalse lahendusega lineaarsetele valgustitele.

Lisaks lineaarsetele valgustitele pakutakse väga kvaliteetseid paneelvalgusteid kaubanduskeskuste üldiseks valgustamiseks. Uut tüüpi LED paneelide UGR näitajad on alla

CREDITINFO EESTI AS

Creditinfo Eesti AS pakub kaubandussektorile kiiret ja mugavat võimalust igapäevaseks taustainfo hankimiseks ja krediidiriskide maandamiseks!

Kaubanduse Aastakongressil tutvustatakse E-Krediidiinfo.ee andmebaasi kasutamise võimalusi Proff-XL paketi näitel. Paketi eeliseks on fikseeritud paketitasu, piiranguta päringute maht ja piiramatu kasutajate arv.

Proff-XL on kaubandussektorile eriti sobiv tööriist ka selle poolest, et see sisaldab Maksekäitumine, Seotud isikud, Tegevusalad, Riiklikud toetused (EAS ja PRIA,) Ametlikud Teadaanded, Meediakajastused ja Finantsinfole ka tegelike kasusaajate infot.

Creditinfo loosib päeva lõpus välja E-Krediidiinfo.ee Proff-XL paketi kasutamise 3 kuuks TASUTA! Võimalus teha piiramatul hulgal päringuid Eesti ettevõtete kohta.

INITIATIVE OÜ

Meediaagentuuri Initiative’i eesmärk on kaasaegseimate töövahenditega tootjate ja kaupmeeste turundustegevuse efektiivsuse tõstmine, seda massimeediast poekeskkonnani. Massimeedia, trade marketing/POS kampaaniad ja planogrammid tuleks sünkroonis parimal moel tööle panna. Seda on aga keeruline teha, kui ei teata, mis kõige rohkem ostjaid mõjutavad. Valikuid on palju ja investeeringud on suured, seega võivad juba väikesed muudatused tähendada olulist turundusefektiivsuse kasvu. Oluline on aga, et analüütikat ehk enim ostu mõjutavad tegurid oleksid selgitatud parimate ja usaldusväärseimate metoodikate läbi. Tänapäeva konkurentsis võivad juba väikesed muudatused tähendada olulist turundusefektiivsuse kasvu.

Kaubanduse Aastakongressil keskendub ettevõte kahele teenusele, mis on küll uued kogu Baltikumi turul, kuid mujal maailmas ennast juba igati tõestanud.

Esimeseks on massimeedia ökonomeetriline mudeldamine ehk meedia müügimõju ja tasuvuse tuvastamine meedialiikide kaupa. Sellest lähtuvalt saab muuhulgas vastused sagedastele küsimustele: kas müügieesmärkide täitmiseks tuleks turundusinvesteeringuid tõsta, vähendada või tegevuste/kampaaniate vahel ringi mängida; missugused kampaaniad on efektiivseimad ja kas need on ajaliselt parimal perioodil ellu kutsutud. Lisaks tuvastatakse seeläbi ka seda, et millega oma turundustegevusi efektiivistada.

Teiseks teenuseks on ostukeskkondade analüüs pilgujälgimise prillidega – tavalisele poekülastajale pannakse ette prillid, mis fikseerivad ja salvestavad väga täpselt, mida ta poes märkab ning kuidas toodete vahel valikuid teeb. Antud analüüsiga tuvastatakse, millist kommunikatsiooni ja väljapanekuid tarbijad märkavad; millised tooted on riiulitel paremini leitavad ja miks teatud tooted tee ostukorvi leiavad. Kui leida poes kõige paremini müügile viivad turundustegevused, tõuseb müük ja investeeringute tasuvus kümnetes protsentides.

Lähemalt teenustega tutvuda, tasub kindlasti ettevõtte esindajatega ühendust võtta.

LEXUS TALLINN

Koostöös Toyotaga on Lexus arendanud hübriidtehnoloogiat juba üle kahekümne aasta, kui teised alustavad alles täna. Antud tehnoloogia teerajajana on nad müünud rohkem hübriide kui kõik teised luksusautode tootjad üle maailma kokku. Lexus on täna ainuke autotootja kelle Euroopa kogu mudelivalik on kaetud hübriididega.

Lexuse hübriidajam ühendab tõhusa bensiinimootori meelierutavad sõiduelamused ja elektrimootori ökonoomsuse – lülitudes sõidu ajal märkamatult ühelt jõuallikalt teisele. See tähendab, et ei tehta  järeleandmisi sõidukogemuses, kiirendus on jõuline, kütusekulu on väiksem ja CO2 heitkogus märgatavalt madalam.

Kõik Lexus Tallinn valikusse kuuluvad hübriidmudelid on võimelised sõitma ka üksnes akude jõul elektrirežiimis – samas ei kaasne lisategevusi ega poolikuid lahendusi, ei kaableid ega laadimispunkte. Lexus on hübriidauto, mis laeb ennast ise ja on alati laetud.

Kaubanduse Aastakongressile toob Lexus Tallinn külalistele tutvumiseks välja hübriidtehnoloogia viimase sõna.

Kohapeal loositakse kõigi huviliste seas välja Lexuse hübriidmudeliga proovisõit terveks nädalavahetuseks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757