6. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mööblipoed konkureerivad reisibüroodega

Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Group ASi juht Kari Forssten
Foto: Andras Kralla
Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Groupi juht Kari Forssten märkis, et eestlased jätavad mööblipoodi üha rohkem raha ja ajavad taga üha paremat kvaliteeti, kuid konkureerima peavad mööblipoed ka reisibüroodega.

„Meie konkurendid pole mitte ainult teised mööblimüüjad, vaid ka reisibürood. Kui mul on natuke rohkem raha – kas ma ostan diivani või veedan nädalavahetuse Londonis või lähen spaasse? Kõik konkureerivad sellele rahale,“ rääkis Indoor Groupi juht Kari Forssten.

Forstten lisas, et  poodi tulles on klientidel veebis kogu taustatöö juba tehtud, nad on nutikad ja küsimused on väga professionaalsed.

Ka Diivaniparadiisi omanik ja juht Ahti Rattasep üles, et kui varem osteti lihtsalt hinda, siis nüüd ostetakse ikka mööblit ka. „Mööbel vaadatakse üle eest ja tagant, nii alt kui ka seest, uuritakse materjale, et need ikka kestaks. Kliendid veedavad poes üha rohkem aega, enam ei tulda kõige odavama toote järele. Eks Eesti inimesed on oma vead väga odavate ja ruttu lagunevate asjade ostmisega ära teinud,“ rääkis ta.

Loe pikemalt Äripäevast, kuidas mööblitmüüjad on buumi ootel. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757