Nautica keskuse suurejooneline avamine

Astlanda Ehituse juhatuse esimees Kaupo Kolsar ja
Astlanda Ehituse juhatuse esimees Kaupo Kolsar ja Capfieldi juhatuse liige...

Täna avati sadamapiirkonnas Tallinna uusim kaubanduskeskus Nautica, mille 60 kaupluse hulgast võib leida mitmeid tuntuid brände.

Üle aasta kestnud ja rohkem kui 11 miljonit eurot maksma läinud ehitustööde tulemusena endise Norde Centrumi asemele loodud Nautica keskusel on 18 500 ruutmeetrit kaubanduspinda.

 „Projekti alustades oli meie eesmärgiks vana hoonet laiendada ja suurendada kaubavalikut. Täna Nautica keskust avades võime öelda et lõpptulemusena on Nautica suutnud meie ootuseid ületada ja oleme suutnud Tallinna kesklinna rajada täiesti uuel tasemel suurepärase ostu- ja vabaaja veetmise võimalused ning seda suurem rõõm on avada uksed ka kõikidele külalistele,“ sõnas keskuse omanikfirma Capfield juhatuse liige Ruben Gornischeff.

Ta lisas, et algselt plaanisid nad avada septembri lõpus, kuid soovisid anda keskusele siiski täiuslikku viimast viimistlust. Pikalt tegeleti lagede, kaupluse sissepääsude ning kogu atmosfääri loomisega.

Keskuses võib leida siiski ka veel mõned vabad kaubanduspinnad. „Tahtsime tuua Venemaa suurima rõivakaupluste brändi, kuid see risk ei õigustanud ennast. Ettevõte otsustas seoses geopoliitilise olukorraga lõpetada Lääne-Euroopasse laienemine,“ rääkis Gornischeff. Ta lisas, et neil on puuduvale ankurüürniku kohale juba uue rahvusvaheline rõivakauplusega kokkulepe sõlmimisel. Teisele väikesele pinnale nad veel mõtlevad, mida paigutada.

„Hetkel soovime kogu keskuse toimima panna ning vaadata kas see kaupluste kooslus on õige. Enamus lepinguid on sõlmitud 1,5 aastat tagasi ning turuolukord on muutunud,“ ütles ta.

Ettevõtte teistest arendustest rääkis Gornischeff, et peamine töö toimub Lasnamäe Prisma laiendamisega, kuhu tuleb juurde 5000 ruutmeetrit kaubanduspinda. Seal võtavad koha sisse PetCity ja Lemon Gym. Lasnamäe Centrumi laienemisega on nad planeerimisfaasis ning tegelevad õige kontseptsiooni väljatöötamisega.

Külastajad leiavad värskelt avatud Nautica keskusest laia valiku kaupluseid, mille hulka kuuluvad näiteks Sinsay, House, Cropp, Sketchers ja 1000 ruutmeetril laiuva Tradehouse Ilukaubamaja, mis on regiooni suurim omanäoline kauplus. Seal on esindatud enam kui 350 ilutoodete brändi ning sealt leiab Eesti ühe laiema valiku loodus- ja dermakosmeetikat ning kodumaiseid brände.

Nauticas asub ka kesklinna suurim Rimi hüpermarket, mis on teistsugune, sest sellel on uus sisekujundus. „Oleme otsustanud minna põhjamaise lihtsuse teed. Poe interjöör on avaram, lihtsam ning modernsem. Nautica Rimis on kasutusel kõige kaasaegsem ja keskkonnasäästlikum tehnika – alustades külmikutest lõpetades laevalgustitega,“ rääkis Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.

Vaba aega saab veeta Futuruumis ja Põhjamaade suurimas minigolfikeskus Park Minigolf. Park Minigolf koosneb kahest osast: Park väljakust ning Wild Wild West Saloonist. Keskusest võib leida ka hulga söögikohti, teiste hulgas Babyback BBQ ja CHI.

Keskus disainiti arhitektuuribüroo 3D Reid poolt. Ehitustööde tulemusena sai Nautica ühtlasi uue sadamapoolse sissepääsu ning oluliselt parandati nähtavust ja ligipääsetavust kesklinna suunalt saabujatele. Interjöörilahenduste seast võib leida avarad aatriumid, kõrged kaupluste klaaspinnad ning teise korruse rõdu, kus einestades avaneb suurepärane vaade jahisadamale ja siseaatriumile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara