1. detsember 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Katrin Riisalu jagab nõuandeid, kuidas kategooriat tulemuslikumalt juhtida

Katrin Riisalu
Foto: Andres Haabu
Kogenud ostudirektor Katrin Riisalu annab Äripäeva Akadeemia uues koolitussarjas osalejatele tööriistad, kuidas suurendada kategooria läbimüüki ja kasumit.

Katrin Riisalu on töötanud kaubanduse valdkonnas üle 25 aasta ja selle aja jooksul puutunud kokku paljude erinevate kategooriate arengutega. Aastatel 2000-2008 töötas ta Prisma Peremarketis, 2009-2013 ettevõttes Statoil Fuel & Retail ning alates 2014. aastast on Katrin Selver AS ostudirektor. Katrin Riisalu on lõpetanud Estonian Business Schooli turunduse magistrikraadi ning on sertifitseeritud coach. Koolitajana on Katrin tegelenud alates 2007. aastast teemadel ostujuhtimine, läbirääkimised, kategooriajuhtimine ning lahenduskeskne coaching.

Kategooriajuhtimist saab edukalt kasutada erinevates valdkondades nagu jaekaubandus, hulgikaubandus ja tootmine. Kategooriajuhtimisega jagatakse tooted või teenused rühmadesse, et neid oleks lihtne hallata ja juhtida. Ideaalne kategooriajuhtimine on järjepidev, edasiviiv ning reageerimine erinevatele olukordadele toimib kiiresti ja planeeritult. Järjepideva tervikprotsessi abil on võimalik ettevõtte müügitulemusi ja kasumit kasvatada.

Kategooriajuhtimise koolitusel annab Selver AS-i ostudirektor Katrin Riisalu teadmised ja praktilised suunised, kuidas kaheksaastmelist kategooriajuhtimise mudelit edukalt praktikas ellu viia. Koolitusel käsitletakse põhjalikult erinevaid mõõdikuid ja analüüsivõimalusi nagu näiteks marginaal, juurdehindlus, toodete käibekiirused, käibekapital jm. Lisaks ostu- ja turundusstrateegiale õpitakse ka hinnastamise strateegiat ning selle kujundamist. Näiteks kuidas hinnakujundus ettevõtte jaoks kasumlikult tööle panna või kuidas olemasolevad hinnad muuta tarbija jaoks atraktiivseks.

Koolitusel vaheldub teooria praktiliste ülesannetega. Osalejatele jagatakse jaotusmaterjalid, mis aitavad pärast koolitust õpitut tööjuures rakendada.

Koolitus on kahepäevane. Toimub 9. veebruaril ja 2. märtsil.

Tutvu täpse programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757