Maxima sai uue turundusdirektori

Janne Laik
Janne Laik

Alates 10. novembrist töötab Maxima müügi- ja turundusdirektorina Janne Laik, kes seni juhtis Olerexi turundust.

Janne juhib Maximas brändi-, müügi- ja kliendilojaalsuse üksuste tööd. Tema tiimis töötab 17 inimest.

"Olen uhke selle üle, mida Olerexi brändi arendamisel tehtud ja saavutatud sai, aga Maxima võlus mind oma äärmiselt selgete eesmärkide, ambitsioonikate plaanide ja tugeva teotahtega. Kui siia valemisse juurde liita põnevad arengud jaekaubandusmaastikul, siis tuli otsus Maxima meeskonnaga liituda kergelt," kommenteeris Janne Laik.

Mida pead oma suurimaks väljakutseks uues ametis?

"Enda suurimaks väljakutseks pean Maxima kui rahvusvahelise brändi müügi- ja turunduskontseptsioonide toomist kohalikule kliendile lähemale – seda nii imagoloogilises foonis, turunduskommunikatsioonis kui ka müügiedenduses."

Varasemalt töötas Janne enam kui 2 aastat (august 2015 - september 2017) Olerexi turundusjuhina. 

Turunduses on tal staaži enam kui 10 aastat, seda peamiselt jaekaubanduses. Õppinud on ta Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas finants- ja rahvusvahelist juhtimist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara