Eestlased maksavad üha aktiivsemalt mobiiliga

mTasku
mTasku

Eestis loodud mobiilimakseplatvorm mTasku muutub üha populaarsemaks ning veidi enam kui nädala eest ületas mTaskuga teostatud maksete summa miljon euro piiri.

mTasku esimene maksetehing toimus 11. novembril 2016 ning siis oli tegu mobiilimakse platvormi testimisega. Nüüdseks on mTaskuga sooritatud üle 400 000 maksetehingu ning kõigi ostutehingute kogusumma ületas 18. märtsil miljoni euro piiri.

„mTaskul on Eestis juba 16 000 kasutajat ning nende arv kasvab iga päevaga. Ilmselt on järgneva miljoni täitumine lähikuude küsimus. Hiljuti hakkas mTasku lahendus tööle Tallinna Kaubamajas ja Selverites üle Eesti, mis on märkimisväärselt kasvatanud nii mTasku kasutajate hulka kui ka mobiilimaksete kogusummat,“ ütles Telia Eesti ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.

mTasku võimaldab mobiili vahendusel pakkuda kaardimaksetehinguid ning tulevikus sisaldab mTasku ka teisi tänases tavarahakotis leiduvaid väärtuslikke teenuseid nagu kliendikaardid, kinkekaardid, ühistranspordi- ja läbipääsukaardid, e-kviitung ning e-dokumendid mobiilsel kujul.

mTasku on mobiilne rahakott, mis on arendatud Telia, LHV, EveryPay ja Tallinna Kaubamaja Grupi ning kassalahenduste pakkujate Ektaco, ID Süsteemid, Nixor ja Laansoo & Trussmann koostöös. mTasku platvormi ja äpi peamiseks arenduspartneriks on Datanor OÜ ning olulisteks koostööparteriks Tallinna Tehnikaülikool, kellega koos arendatakse turvaliste elektrooniliste dokumentide ja läbipääsulubade kasutamist mobiiltelefonis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara