• 28.05.20, 08:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaan Härms: vajame inimesi julgustavat kampaaniat

Kätepesuplakatite asemel vajame teistsuguseid loosungeid. Selle suve märksõnaks peaks saama inimestele suunatud julgustav kampaania, et Eesti taas ellu ärkaks, kirjutab Saku Õlletehase müügidirektor Jaan Härms.
Jaan Härms: vajame inimesi julgustavat kampaaniat
  • Foto: Arno Mikkor
Eelmisel neljapäeval saime viimaks kauaoodatud info sellest, et elu väljaspool koduseinu hakkab taas tasapisi võimalikuks saama. Saame taas avada kinod-teatrisaalid, kaob kellaajaline piirang toitlustusasutustel, hakkame ehk nägema ka spordivõistlusi. Kuid hetkel on see vaid pool lahendust, kuna jäävad siiski olulised piirangud inimeste arvu ja juba kõnekäänuks saanud 2 + 2 reegli näol.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.08.25, 10:03
Tulevik on kohal: robotid tõstavad laotöö turvalisust
Sama oluline kui kauba õige transportimine, hoiustamine ja ladustamine, on laotöötajate heaolu ja turvalisus. Kogu Euroopas pööratakse sellele üha suuremat tähelepanu, mis omakorda suurendab töötajate lojaalsust ja rahulolu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele