• 29.05.20, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid

Kaupmehel teistsugust aega polegi kui kriisiaeg. Oli tööjõukriis, siis tuli viirusekriis, pidevalt on olnud konkurentsiheitlus ning uue siseneja tulek ei tee olukorda kergemaks. Siiamaani oleme iga kriisiga tugevamaks ja targemaks saanud, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe.
Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid
2018. aastal sõnas rahandusministeeriumi finantspoliitika ja välissuhete asekantsler Märten Ross Rimi majanduskonventsil, et kriisi kõige olulisem ja selgem kirjeldus on teadmatus – kui ootused uuele kriisile on selgelt sarnased varasematega, siis kurb tõdemus on, et me ei tea kriisist mitte midagi. Ja selliseid kriisielemente nagu oli meil kümme aastat tagasi, tõesti ei paistnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele