Autor: Vaido Padumäe • 29. mai 2020

Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid

Kaupmehel teistsugust aega polegi kui kriisiaeg. Oli tööjõukriis, siis tuli viirusekriis, pidevalt on olnud konkurentsiheitlus ning uue siseneja tulek ei tee olukorda kergemaks. Siiamaani oleme iga kriisiga tugevamaks ja targemaks saanud, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe.

2018. aastal sõnas rahandusministeeriumi finantspoliitika ja välissuhete asekantsler Märten Ross Rimi majanduskonventsil, et kriisi kõige olulisem ja selgem kirjeldus on teadmatus – kui ootused uuele kriisile on selgelt sarnased varasematega, siis kurb tõdemus on, et me ei tea kriisist mitte midagi. Ja selliseid kriisielemente nagu oli meil kümme aastat tagasi, tõesti ei paistnud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757