Autor: Vaido Padumäe • 29. mai 2020
Ainult tellijatele

Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid

Kaupmehel teistsugust aega polegi kui kriisiaeg. Oli tööjõukriis, siis tuli viirusekriis, pidevalt on olnud konkurentsiheitlus ning uue siseneja tulek ei tee olukorda kergemaks. Siiamaani oleme iga kriisiga tugevamaks ja targemaks saanud, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe.

2018. aastal sõnas rahandusministeeriumi finantspoliitika ja välissuhete asekantsler Märten Ross Rimi majanduskonventsil, et kriisi kõige olulisem ja selgem kirjeldus on teadmatus – kui ootused uuele kriisile on selgelt sarnased varasematega, siis kurb tõdemus on, et me ei tea kriisist mitte midagi. Ja selliseid kriisielemente nagu oli meil kümme aastat tagasi, tõesti ei paistnud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700