• 29.05.20, 16:05

Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid

Kaupmehel teistsugust aega polegi kui kriisiaeg. Oli tööjõukriis, siis tuli viirusekriis, pidevalt on olnud konkurentsiheitlus ning uue siseneja tulek ei tee olukorda kergemaks. Siiamaani oleme iga kriisiga tugevamaks ja targemaks saanud, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe.
Vaido Padumäe: me oleme alalises kriisis, aga me pole ohvrid
2018. aastal sõnas rahandusministeeriumi finantspoliitika ja välissuhete asekantsler Märten Ross Rimi majanduskonventsil, et kriisi kõige olulisem ja selgem kirjeldus on teadmatus – kui ootused uuele kriisile on selgelt sarnased varasematega, siis kurb tõdemus on, et me ei tea kriisist mitte midagi. Ja selliseid kriisielemente nagu oli meil kümme aastat tagasi, tõesti ei paistnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele