• 09.10.20, 10:25

Mihkel Nestor: Jaekaubandus, koroonakriisi kangelane?

Ärikeskkonna mõttes on 2020. aastal toimunu korralik väljakutse ning pakkunud teravaid elamusi ja üles-alla emotsioone.
Mihkel Nestor
  • Mihkel Nestor
  • Foto: Andras Kralla
Uudised Hiinas ja hiljem Lõuna-Euroopas möllavast koroonaviirusest jätsid eestlased esialgu liigagi rahulikuks, ent muretus asendus peagi paraja paanikaga. Sulgusid riigipiirid, kinni pandi kinod ja teatrid ning isegi kaubanduskeskusesse polnud võimalik end nädalavahetusel tuulutama minna. Sellele järgnes üsna muretu suvi, kuid alanud sügisel näeme taas viiruse ägenemist. Etteruttavalt võib siiski öelda, et kõigele vaatamata on Eesti jaekaubandus tulnud siiani kriisist läbi suhteliselt terve nahaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele