Ärikeskkonna mõttes on 2020. aastal toimunu korralik väljakutse ning pakkunud teravaid elamusi ja üles-alla emotsioone.

- Mihkel Nestor
- Foto: Andras Kralla
Uudised Hiinas ja hiljem Lõuna-Euroopas möllavast koroonaviirusest jätsid eestlased esialgu liigagi rahulikuks, ent muretus asendus peagi paraja paanikaga. Sulgusid riigipiirid, kinni pandi kinod ja teatrid ning isegi kaubanduskeskusesse polnud võimalik end nädalavahetusel tuulutama minna. Sellele järgnes üsna muretu suvi, kuid alanud sügisel näeme taas viiruse ägenemist. Etteruttavalt võib siiski öelda, et kõigele vaatamata on Eesti jaekaubandus tulnud siiani kriisist läbi suhteliselt terve nahaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.