• 09.10.20, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mihkel Nestor: Jaekaubandus, koroonakriisi kangelane?

Ärikeskkonna mõttes on 2020. aastal toimunu korralik väljakutse ning pakkunud teravaid elamusi ja üles-alla emotsioone.
Mihkel Nestor
  • Mihkel Nestor
  • Foto: Andras Kralla
Uudised Hiinas ja hiljem Lõuna-Euroopas möllavast koroonaviirusest jätsid eestlased esialgu liigagi rahulikuks, ent muretus asendus peagi paraja paanikaga. Sulgusid riigipiirid, kinni pandi kinod ja teatrid ning isegi kaubanduskeskusesse polnud võimalik end nädalavahetusel tuulutama minna. Sellele järgnes üsna muretu suvi, kuid alanud sügisel näeme taas viiruse ägenemist. Etteruttavalt võib siiski öelda, et kõigele vaatamata on Eesti jaekaubandus tulnud siiani kriisist läbi suhteliselt terve nahaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele