• 22.01.21, 11:11

Rohkem peaks panustama e-teenuste kasutajakogemuse arendamisesse

Eesti on digiriik, kuid paljud toimivad ja head lahendused on seisma jäänud, arvab Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tõnu Väät
  • Tõnu Väät
Üks asi on IT valdkonnas hoida asju töös, teine asi käia uuendustega kaasas ning pidevalt arendada kasutajamugavust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele