• 22.01.21, 11:11

Rohkem peaks panustama e-teenuste kasutajakogemuse arendamisesse

Eesti on digiriik, kuid paljud toimivad ja head lahendused on seisma jäänud, arvab Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tõnu Väät
  • Tõnu Väät
Üks asi on IT valdkonnas hoida asju töös, teine asi käia uuendustega kaasas ning pidevalt arendada kasutajamugavust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele