Me teeme aina rohkem oste veebis ja kasutame üha rohkem kuutasupõhiseid teenuseid, aga see võib meile lõpuks kallimaks maksma minna, kirjutab SEB privaatpanganduse strateeg Peeter Koppel nädala kommentaaris.
SEB privaatpanganduse strateeg Peeter Koppel.
Foto: Raul Mee
Tellimus- või abonemendimajandus kasvab viimasel ajal vägagi jõudsalt. Üha enam kaupu ja teenuseid on muutumas kuu- või muu perioodilise tasu põhiseks. Ettevõtete jaoks on see tõhus müügimudel, mis vähendab nende kulusid ja suurendab tulude prognoositavust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.