E-kaubanduse tõusev täht prognoosib käibekasvu aeglustumist
Kanada e-kaubandusfirma Shopify teatas täna, et prognoosib aasta esimeseks pooleks käibekasvu aeglustumist, ühtlasi plaanitakse teha suuri kulutusi logistikakeskuste ehitamiseks, vahendab Reuters.
FILE PHOTO: An employee works at Shopify's headquarters in Ottawa, Ontario, Canada, October 22, 2018. REUTERS/Chris Wattie/File Photo
Foto: Chris Wattie
Shopify prognoos viitab sellele, et pandeemia kõrgajal alanud e-kaubanduse buum on jahenemas ning paljud inimesed eelistavad aina rohkem poodides kohapeal käia. See tähendab, et jaemüüjate tähelepanu läheb osaliselt uuesti füüsilistele kauplustele.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.