• 06.10.22, 11:12

Eestlased tellivad üha enam välismaistest e-poodidest

Internetis ostlemise turvalisuse suurenemine, soodsam hind ja laiem kaubavalik paneb Eesti elanikud aina enam tellima välismaistest e-poodidest. Rahvusvahelistest veebikaubamajadest tehtud tellimuste osakaal moodustab nüüdseks enam kui 40 protsenti Smartpost Itella vedudest.
Enamku Smartpost Itella vedudest moodustavad siiski Eesti veebipoodidest tehtud tellimused.
  • Enamku Smartpost Itella vedudest moodustavad siiski Eesti veebipoodidest tehtud tellimused.
„Lähiaastatel on välismaistest e-poodidest tellimise osakaal jõudsalt tõusnud. Seda on mõjutanud peamiselt rahvusvaheliste veebikaubamajade laienemine Eesti turule, mis pakuvad võrreldes Eesti kauplejatega tihti madalamaid hindu ning laiemat kaubavalikut,“ kirjeldas Itella Estonia pressiteates kliendikogemuse juht Triin Parmsoo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele