Lyoness pakub kaubandus- ja teenindussektori ettevõtetele võimalust lojaalsusprogrammi abil leida soodsalt uusi kliente ning Lyoness Eesti tegevjuhi Ott Neeme sõnul pakub see ettevõtetele täiendavaid turundusvõimalusi ning aitab kasvatada ettevõtete käivet ning turuosa.
„See saavutatakse klientide aktiivse suunamise, raha-tagasi hüvede ning ainult ühe kaardiga või mobiilirakendusega“ rääkis Lyoness Eesti tegevjuht Ott Neeme. Lyoness’i kliendid eelistavad oma oste teha just nende ettevõtete juures, kus nad enda ostudelt raha tagasi saavad – ostujõud, millest on ettevõtetele otseselt kasu.
Neeme sõnul on suurenenud ostjate hulga tõttu partnerettevõtetel võimalik pakkuda Lyoness’i liikmetele täiendavaid eritingimusi (näiteks Shopping Point Deal pakkumisi). „Lisaks säästavad partnerettevõtted turundus- ja reklaamikuludelt, kuna need on juba lojaalsusprogrammi osaks: Lyoness reklaamib enda partnerettevõtteid ja nende pakkumisi aktiivselt enda kogukonnas ning teiste võimalike kanalite kaudu.“ Neeme sõnul on see eriti tähtis väikestele ning keskmistele ettevõtetele, kes on vähem tuntud ning kellel pole võimalik turundusse investeerida.
Lyoness pakub ka ettevõtetele personaalsust
Lisaks lojaalsusprogrammile pakub Lyoness koostöös Salesforce’i, maailma juhtiva CRM lahenduste pakkujaga ka CRM kliendi suhtehalduslahendusi. „Lyoness Solution and Service Pack“ on ainulaadne vahend klientide haldamiseks, sest see pakub väikestele ja keskmistele ettevõtetele lisaks reklaammaterjalidele ka esmaklassilisi turundusvahendeid: tahvelarvuti koos spetsiaalselt arendatud rakendusega, mis võimaldab sekunditega registreerida uusi kliente ning koguda klientide andmeid. „See sisaldab ka co-branded kaarte ehk Cashback kaarte, millel on partnerettevõtte logo, mis viib ettevõtte brändi püsivalt inimeste rahakottidesse,“ rääkis Neeme. Ta lisas, et selle paketi osaks on ka valitud sihtgruppidele uudiskirja saatmise vahend, küsimustike läbiviimine ning online platvorm, mille vahendusel on ettevõttel võimalik enda klientidele eripakkumisi, e-kinkekaarte ning enamatki pakkuda.
Kui palju maksab ettevõttele Lyonessiga liitumine?
Neeme sõnul tähendab ettevõtte liitumine nende süsteemiga ühekordset makset summas 1699 eurot, milles sisaldub kogu vajalik riistvara, 250 partnerettevõtte logoga Cashback kaarti ning litsentsitasud. Lyoness lepib iga partnerettevõttega eraldi kokku vahendustasu protsendi määra Lyoness’i klientide tehtud ostudelt. „Igakuist või aastast tasu ei ole ning vahendustasu makstakse ainult sooritatud tehingutelt,“ selgitas Neeme. Ta lisas, et üldjuhul kehtib vahendustasu kõikide partnerettevõtete pakutavatele toodetele ning teenustele, kuna nii on süsteem selgem ning klientidele lihtsalt arusaadav.
Hetkel on Lyoness’il Eestis üle 500 partnerettevõtte ning keskmiselt liitub nendega iga päev 1-2 uut ettevõtet.
Mis kasu saavad kliendid ja ettevõtted?
„Lyoness’i liikmed maksavad alati tavahinda, kuid ost salvestatakse ning edastatakse Lyoness’ile. Seejärel esitab Lyoness ostude alusel partnerettevõttele arve vastavalt kokkulepitud vahendustasu määrale. Ettevõtetel pole vaja kaupade või teenuste hindu muuta ei kassas ega muudes süsteemides ning Lyoness maksab liikmehüvesid kaardikasutajatele välja iganädalaselt,“ rääkis Lyoness Eesti juht.
Neeme sõnul sõltub hüvede määr partnerettevõttega sõlmitud lepingus sätestatud määrast. Üldjuhul on Cashback ca 3% ning keskmiselt määratakse 100 eurose ostu pealt 3 Shopping Point punkti.
Cashback ning Shopping Point punktid kantakse kohe pärast ostu Lyoness’i virtuaalsele kontole ning kui liige on kogunud sinna vähemalt 5 eurot, siis makstakse see tema isiklikule pangakontole välja.
Shopping Pointe on võimalik kasutada kõigis Lyoness’i partnerettevõtetes. Tähtis on tähele panna, et neid punkte on võimalik kasutada ainult Shopping Point Deal pakkumiste ning Lyoness Loyalty Mall’i kaupade jaoks, neid ei ole võimalik tavaliste ostude jaoks kasutada.
„On üsna tavaline, et partnerettevõtted pakuvad lisaks Lyoness’i hüvedele omapoolseid soodustusi,“ ütles Neeme. Lisades, et Lyoness lepib partnerettevõttega kokku kindla vahendustasu, kuid ettevõttel on võimalus Shopping Point Deal pakkumiste ning kampaaniate abil enda klientidele täiendavaid soodustusi määrata.
Lyoness kaart kehtib kõigis 46 riigis, kus Lyoness tegev on. „See, millises riigis klient oma ostud sooritab, ei oma tähtsust – hüved kantakse tavapäraselt liikme kontole,“ selgitas Neeme.
Eelmisel aastal tegid Lyoness’i kliendid partnerettevõtete juures 16,4 miljonit eurot käivet ning keskmine Cashback määr oli veidi alla 3%.
„Meie eesmärk on pakkuda igas sektoris piisavalt ostuvõimalusi, mis võimaldaks klientidel Lyoness’i iga päev kasutada. Hetkel oleme katnud veidi enam kui 10% turuosa potentsiaalist ning seetõttu on aktiivne kasutamine hetkel veel piiratud,“ rääkis Lyoness Eesti juht. Ta lisas, et eelmise aasta lõpus alustasid nad reklaamikampaaniat nii trükis, välireklaamides kui ka internetis ning see suurendas liikmete aktiivsust kuu lõikes 60%.
Kontakt ettevõtetele:Tel.: 640 3603
e-post:
[email protected]:
www.lyoness.com
web:
www.loyaltyprogram.com
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.