• 11.11.24, 16:31

Eesti elektroonikapoed võitlevad kahjumiga

Ebastabiilne majanduslik keskkond on pannud eestlasi suuremaid ostuotsuseid edasi lükkama, mille tõttu võitlevad täna mitu elektroonika jaemüüjat kahjumiga.
IT-kaupade osakond Ülemiste Euronicsis.
  • IT-kaupade osakond Ülemiste Euronicsis.
  • Foto: Erik Prozes
Möödunud kuul kirjutas Äripäeva kaubandus.ee teemaveeb, et tuntud elektroonikakaupade jaemüüja Nordic Digital, kes haldab viit Photopointi kaubamärgi all tegutsevat kauplust, teenis möödunud aastal üle 20 miljoni euro müügitulu juures ligi 88 tuhat eurot kahjumit.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 29.10.24, 15:40
Tuntud fototehnika poekett langes kahjumisse
Foto- ja elektroonikatoodetega kauplev Photopointi kett langes 2023. aastal kahjumisse ning optimism uuekski aastaks on raugenud.
Uudised
  • 30.09.24, 12:29
Euronics avas kauplustes lepinguliste äriklientide teeninduse
Tehnika- ja elektroonikakaupade jaemüüja Euronics pakub nüüdsest lepingulistele äriklientidele eraldi teenindust ka oma kauplustes.
Uudised
  • 02.08.24, 15:00
Pooled Eesti inimesed ostavad kodutehnikat järelmaksu või laenuga
Eesti inimeste seas on levinud kodumasinate ja elektroonikaseadmete soetamine järelmaksu või mõne teist liiki laenu abil. Ligi pool ehk 49% laenuvõtjaist ei osta tehnikat kohe välja, vaid kasutab selleks erinevaid finantseerimise lahendusi, selgus Rahapood.ee ja Norstati poolt läbi viidud Eesti inimeste finantskäitumise uuringust.
Uudised
  • 14.10.24, 16:33
Enamik eestlastest on kasutanud ostlemiseks veebipoode
84 protsenti Eesti elanikkonnast on kasutanud e-kanalit kauba ostmisel, kõige rohkem kasutavad veebikaubandust 18-39-aastased.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele