Autor: Äripäev • 28. juuli 2020
Ainult tellijatele

Kui e-poel pole juhti, pole ka poodi

Allpool kuulatav "Lavajuttude" saade on salvestatud juuni keskel toimunud e-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil, mille teemaks oli, kuidas müüki suurendada.

Disainiagentuuri Neway juht Jaan Naaber räägib saates "Lavajutud" kliendi teekonnast e-poes ning milliseid vigu ettevõtjad teevad. Näiteks unustatakse ära, et ka e-poel peab olema juht. Kliendi usalduse saavutamiseks tuleb olla nii nähtav kui kättesaadav.
Autor: Väinu Rozental

Saates mängime ette disainiagentuuri Neway juhi Jaan Naabri esinemise teemal kliendi teekond e-poes. Naaber analüüsis erinevate e-poodide kasutajakogemust kliendi seisukohast: kui loogiline ja lihtne see otsingust ostuni on. Sealjuures rõhutab ta, et e-poe ja tavalise poe erisused polegi nii suured.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700