• 28.07.20, 09:17

Kui e-poel pole juhti, pole ka poodi

Allpool kuulatav "Lavajuttude" saade on salvestatud juuni keskel toimunud e-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil, mille teemaks oli, kuidas müüki suurendada.
Disainiagentuuri Neway juht Jaan Naaber räägib saates "Lavajutud" kliendi teekonnast e-poes ning milliseid vigu ettevõtjad teevad. Näiteks unustatakse ära, et ka e-poel peab olema juht. Kliendi usalduse saavutamiseks tuleb olla nii nähtav kui kättesaadav.
  • Disainiagentuuri Neway juht Jaan Naaber räägib saates "Lavajutud" kliendi teekonnast e-poes ning milliseid vigu ettevõtjad teevad. Näiteks unustatakse ära, et ka e-poel peab olema juht. Kliendi usalduse saavutamiseks tuleb olla nii nähtav kui kättesaadav.
  • Foto: Väinu Rozental
Saates mängime ette disainiagentuuri Neway juhi Jaan Naabri esinemise teemal kliendi teekond e-poes. Naaber analüüsis erinevate e-poodide kasutajakogemust kliendi seisukohast: kui loogiline ja lihtne see otsingust ostuni on. Sealjuures rõhutab ta, et e-poe ja tavalise poe erisused polegi nii suured.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele