• 28.07.20, 09:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui e-poel pole juhti, pole ka poodi

Allpool kuulatav "Lavajuttude" saade on salvestatud juuni keskel toimunud e-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil, mille teemaks oli, kuidas müüki suurendada.
Disainiagentuuri Neway juht Jaan Naaber räägib saates "Lavajutud" kliendi teekonnast e-poes ning milliseid vigu ettevõtjad teevad. Näiteks unustatakse ära, et ka e-poel peab olema juht. Kliendi usalduse saavutamiseks tuleb olla nii nähtav kui kättesaadav.
  • Disainiagentuuri Neway juht Jaan Naaber räägib saates "Lavajutud" kliendi teekonnast e-poes ning milliseid vigu ettevõtjad teevad. Näiteks unustatakse ära, et ka e-poel peab olema juht. Kliendi usalduse saavutamiseks tuleb olla nii nähtav kui kättesaadav.
  • Foto: Väinu Rozental
Saates mängime ette disainiagentuuri Neway juhi Jaan Naabri esinemise teemal kliendi teekond e-poes. Naaber analüüsis erinevate e-poodide kasutajakogemust kliendi seisukohast: kui loogiline ja lihtne see otsingust ostuni on. Sealjuures rõhutab ta, et e-poe ja tavalise poe erisused polegi nii suured.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele