• 16.11.20, 10:54

"Tellimusi tuli nädalavahetusega nii palju, et esmaspäeval oli kõigil šokk"

Koroonaviiruse kiire levik tõi Eesti firmale Commerce Trading täieliku buumi, kuna inimeste huvi maskide vastu on oluliselt kasvanud.
Isikukaitsevahendite suur nõudlus tõi Eesti firmale palju tööd.
  • Isikukaitsevahendite suur nõudlus tõi Eesti firmale palju tööd.
  • Foto: Liis Treimann
Maskitootja käive kasvas teises kvartalis maksuameti info kohaselt 6926 euro pealt ligi miljoni euroni. Kolmandas kvartalis ehk suvel oli käive mõnevõrra tagasihoidlikum, kuid nüüd on jälle nõudlus oluliselt suurenenud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele