Autor: Gregor Alaküla • 7. oktoober 2021

Kaubanduse TOPis korraliku tõusu teinud Prisma muutis poeskäimise emotsionaalsemaks

Prisma peremarket.
Foto: Raul Mee
Prisma tõusis kaubanduse TOPis aastaga 44 kohta ehk 30. kohale. Prisma sortimendidirektor Kaimo Niitaru rääkis kaubanduse aastakongressil, mis tõi kauplusteketile edu ning millised on ettevõtte laienemisplaanid väikemate poodidega.

Kaimo Niitarut intervjueeris Gregor Alaküla.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757