Novembris läks Baltikal ettevõtte juhi Brigitta Kippaki sõnul üle ootuste hästi ja ka varasematel kuudel tegid nad väga häid tulemusi. Jõulukuul kukkus aga nõudlus täiesti ära. Uue aasta esimesel kuul tegelevd nad e-poe arendamisega ning 2023. aastal oodatakse sealt kasvu.
“Meie klient, kes ei peaks muretsema nii väga, et kas tal raha järgmiseks palgapäevaks jätkub, ikkagi muutis oma käitumist,” kirjeldas Kippak nõudluse langust detsembris.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.