• 29.12.22, 12:16

Baltika juht: ootame kasvu läbi e-poe

Novembris läks Baltikal ettevõtte juhi Brigitta Kippaki sõnul üle ootuste hästi ja ka varasematel kuudel tegid nad väga häid tulemusi. Jõulukuul kukkus aga nõudlus täiesti ära. Uue aasta esimesel kuul tegelevd nad e-poe arendamisega ning 2023. aastal oodatakse sealt kasvu.
Baltika juht Brigitta Kippak
  • Baltika juht Brigitta Kippak
  • Foto: Raul Mee
“Meie klient, kes ei peaks muretsema nii väga, et kas tal raha järgmiseks palgapäevaks jätkub, ikkagi muutis oma käitumist,” kirjeldas Kippak nõudluse langust detsembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele