• 21.02.23, 11:19

Lidl haaras eelmisel aastal kõvasti turuosa

Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Lidl avas eelmisel aastal poed ja asus kohe turgu haarama.
  • Lidl avas eelmisel aastal poed ja asus kohe turgu haarama.
  • Foto: Liis Treimann
Jaekaubanduses võeti eelmisel aastal tööle umbes 500 inimest ning neist enamik läks tööle Lidlisse, lisas Kõiv. Siinjuures tasub arvestada, et Lidl avas poed eelmise aasta kevadel. Samas on Kõivu sõnul selge, et Lidl haaras edukalt turuosa kõigilt konkurentidelt, mis näitab, et vanad olijad võisid end liiga mugavalt tunda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele