Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

- Lidl avas eelmisel aastal poed ja asus kohe turgu haarama.
- Foto: Liis Treimann
Jaekaubanduses võeti eelmisel aastal tööle umbes 500 inimest ning neist enamik läks tööle Lidlisse, lisas Kõiv. Siinjuures tasub arvestada, et Lidl avas poed eelmise aasta kevadel. Samas on Kõivu sõnul selge, et Lidl haaras edukalt turuosa kõigilt konkurentidelt, mis näitab, et vanad olijad võisid end liiga mugavalt tunda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.