• 02.05.23, 11:07

Klienditeeninduse ekspert: teeninduse tase määrab ettevõtte jätkusuutlikkuse

Hiljutise uuringu järgi ootab 70% vastanutest, et klienditeeninduse kaudu saaks tagasisidet, vastuse või lahenduse sama päeva jooksul, ütles kliendikogemuse konsultant Katre Uibomäe.
Katre Uibomäe ütles, et uuringu järgi oodatakse klienditeeninduselt enamasti vastust samal päeval.
  • Katre Uibomäe ütles, et uuringu järgi oodatakse klienditeeninduselt enamasti vastust samal päeval.
  • Foto: Mari Rostfeldt
Juba 10.mail räägib Uibomäe samal teemal pikemalt E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil. "Inimeselt inimesele klienditeeninduse kontakti jääb meil järjest vähemaks. Liigume klientidena järjest usinamalt digikanalitesse. Armastame ostelda e-poest," rääkis Uibomäe Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 19.04.23, 10:28
Vaata, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile
10. mail selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood. Ettevõtetel oli eelmine nädal võimalik täita ankeet veebikeskkonnas ning enda e-pood võitslustulle panna. Žürii hindab e-poode ning koondpunktide tulemusena selgub kõige kasutajasõbralikum e-pood.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele