• 02.05.23, 11:07

Klienditeeninduse ekspert: teeninduse tase määrab ettevõtte jätkusuutlikkuse

Hiljutise uuringu järgi ootab 70% vastanutest, et klienditeeninduse kaudu saaks tagasisidet, vastuse või lahenduse sama päeva jooksul, ütles kliendikogemuse konsultant Katre Uibomäe.
Katre Uibomäe ütles, et uuringu järgi oodatakse klienditeeninduselt enamasti vastust samal päeval.
  • Katre Uibomäe ütles, et uuringu järgi oodatakse klienditeeninduselt enamasti vastust samal päeval.
  • Foto: Mari Rostfeldt
Juba 10.mail räägib Uibomäe samal teemal pikemalt E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil. "Inimeselt inimesele klienditeeninduse kontakti jääb meil järjest vähemaks. Liigume klientidena järjest usinamalt digikanalitesse. Armastame ostelda e-poest," rääkis Uibomäe Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 19.04.23, 10:28
Vaata, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile
10. mail selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood. Ettevõtetel oli eelmine nädal võimalik täita ankeet veebikeskkonnas ning enda e-pood võitslustulle panna. Žürii hindab e-poode ning koondpunktide tulemusena selgub kõige kasutajasõbralikum e-pood.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.04.25, 15:36
Selver tõi müügile ehtsad Itaalia juustud ja värsked pastad
Selveri sortimenti on lisandunud kaks autentset Itaalia brändi – Nonno Nanni juustud ja Nonna Rina värsked pastad, mida Eestis mujal ei müüda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele