Seekordsesse "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saatesse kutsusime Fifaa tegevjuhi Karel Loide rääkima Ballzy tavapoe ja e-poe sünergiast ning sellest, kuidas need omavahel edukalt toimima on saadud.
![Fifaa tegevjuht Karel Loide ja Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=fa57bb87-5207-5e63-90cc-878cd0ae0d4d&width=3840&q=70)
- Fifaa tegevjuht Karel Loide ja Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka sellest, kui erinevad on kliendid Eestis, Lätis ja Leedus ning kui vabad käed on neil suurte kaubamärkide turundamisel. Lisaks räägiti ka eristumisest, tarbijakäitumise muutustest ning sellest, miks Ballzy on võtnud eesmärgiks klientidele kaup võimalikult kiirelt kohale toimetada. Saate lõpus jagab Karel Loide ka kuulajatele ka natuke nõu, et enda e-pood ja tavapood edukalt ühte sammu astuma panna.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Ühe eripärase e-poe lugu, mis toimetab ka edukalt tavakauplusena
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.