Autor: Kuldar Kullasepp • 20. veebruar 2024

E-poe kliendi teekond: Olulised nüansid, millega peab arvestama

Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe kliendi teekonnast ning selle erinevatest etappidest.
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Foto: Äripäev

Kuuleme seda, kust üldse kliendi teekond algab ning kui palju peaks panustama üldse sellele, et kliendid e‑poe üles leiaksid. Samuti räägitakse ka e‑poe reklaamimisest, kampaaniate kaudu klientide veebilehele toomisest kui ka analüüsimisest, kes ja kust kliendid e‑poodi saabusid.

WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp soovitab saates suurtel e‑poodidel rõhku panna enda brändile ning väikestel e‑poodidel keskenduda konkreetse toote väärtuse pakkumisele kliendile.

Saadet juhib Kuldar Kullasepp, Maksekeskusest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757