Kuigi alkoholiaktsiisi tõusust võidavad hoopis väikesed õlletootjad ning nende hinnavahe muutub masstoodanguga võrreldes väiksemaks, siis Põhjala pruulikoja juhi Ardo Uudmäe sõnul suundub õlletootja ikkagi Läti piirikaubandusse.

- Põhjala pruulikoda toodab käsitööõllesid.
- Foto: Liis Treimann
Kui õllepruulija toodab aastas kuni 15 000 hektoliitrit, kehtib tootjale 50protsendiline maksusoodustus. “Iga aktsiisimuutus mõjutab meid vähem kui suurtootjaid ja seetõttu väheneb ka hinnaerinevus poeriiulil,” ütles Uudmäe Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.