Tänaseks on paljud e-poed loonud klientidele kaupade tagastamise pakiautomaadi kaudu äärmiselt mugavaks. Omniva selgitab, kuidas see praktikas töötab.
Isegi kogenud veebipoodlejatel tuleb aeg-ajalt ette olukordi, kui tellitud tooted ei osutu sobivaks ning tellimus oleks vaja tagastada. Tagastusprotsess on aga paljude klientide silmis midagi keerulist ning tülikat. Paljud e-poed on aga tänaseks loonud pakiautomaatide kaudu äärmiselt mugavad tagastusvõimalused, mis oluliselt lihtustavad kogu ostuprotsessi.
Tavaliselt käib pakiautomaadi kaudu tellimuse tagastamine väga lihtsalt. Tihti on pakiautomaati jõudnud pakist teatavas SMS-is lisaks uksekoodile kirjas kohe ka tagastuskood. Ebasobiva toote korral tasub ainult sellega pakiautomaadi juurde naasta ning tagastuskoodi abil pakk tagasi automaati asetada. Kaupa saab üldjuhul tagastada 14 päeva jooksul, kuid tagastustingimustega tuleks tutvuda konkreetses e-poes.
Omniva pakiautomaadipõhised tagastuslahendused on jõudnud isegi välismaiste e-poodideni. Näiteks on tagastuslahendusi pakkuv rahvusvaheline platvorm ReBound Returns valinud toodete tagastuse osas partneriks just Omniva, tuues oma valikus välja Eesti suurimat ja kasvavat pakiautomaadivõrgustikku.
ReBound Returns osutab teenuseid erinevatele e-poodidele, muuhulgas ka Suurbritannia e-kaubanduse gigandile ASOS. Seega on nüüd ka ASOS-est kaupu tellinud klientidel mugav ja käepärane võimalus üle kogu Baltikumi tagastada mittesobivaid tooteid meie pakiautomaatide vahendusel.
Kindlus e-poodides ostlemisel ning kauba tagastusvõimalustes on tarnelahenduste kõrval oluliseks e-kaubanduse mõjutajaks.
Kuidas tagastada ASOS-est tellitud kaupa?
ASOS-e tellimuse puhul saab tellija nüüd e-kirjaga info tagastamise võimaluste kohta, sealhulgas ka lingi ReBoundreturns tagastuste lehele. Juhul kui ostja soovib kaupa tagastada, tasub tal selleks minna tagastuste lehele, end identifitseerida (tellimuse number, tellija nimi jne) ning valida tagastusviis. Seejärel saadetakse talle SMS-iga kood, mille abil saab klient tagastatava kauba ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati viia.
On juba teada tuntud tõde, et Baltikumi kliendid eelistavad pakkide saamise ja saatmise kanalina pakiautomaati ning Omniva kasuks räägib suurim pakiautomaatide võrgustik nii Eestis kui kogu Baltikumis.
Omnival on 350 pakiautomaati Baltikumis ning tänavu on plaanis võrgustikku oluliselt laiendada, jõudes pakiautomaatidega klientidele veelgi lähemale.
Loe tagastuse kohta lisa
SIIT.Seotud lood
Mis iganes põhjusel kaup ostjale ei sobi, peaks selle tagastamine olema e-poele sama lihtne ja muretu nagu hambapesu, ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Signe Kõiv.
5. – 6. juunil Londonis toimuva Deliveri konverents ja messi tegevjuht Stephane Tomczak rääkis, et kliki ja korja on kaupmeestele peamiseks murekohaks. Ta näeb, et sinna suunas liigutakse, kuid see on suur väljakutse.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.