Jaekaubanduse TOPi võitja: Edu taga on pikaajaline strateegia
Kolmandat aastat jaekaubanduse TOPi esikohta hoidev Tavidi tegevjuht Jüri Martin rääkis, et praegu nopivad nad neid vilju, kuhu seemne aastakümneid tagasi istutasid. See näitab tema sõnul seda, et nad teevad midagi hästi.
TOPi võitja ei mõtle nii palju sellele, kuidas kulusid kokku hoida, vaid sellele, kuidas rohkem teenida Foto: TAVID AS
Martin oli tagasihoidlik ning ütles, et nad ajavad püsivalt ühte ja sama rida ning ei oska ühtegi suuremat õnnestumist ja mitteõnnestumist välja tuua. “Oleme terve oma tegutsemise jooksul ühte liini ja nägemust hoidnud ning teeme seda asja, mida oskame ning nii hästi kui oskame. Nii need tulemused on ka tulnud,” sõnas ta.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.