Jaekaubanduse TOPi võitja: Edu taga on pikaajaline strateegia
Kolmandat aastat jaekaubanduse TOPi esikohta hoidev Tavidi tegevjuht Jüri Martin rääkis, et praegu nopivad nad neid vilju, kuhu seemne aastakümneid tagasi istutasid. See näitab tema sõnul seda, et nad teevad midagi hästi.
TOPi võitja ei mõtle nii palju sellele, kuidas kulusid kokku hoida, vaid sellele, kuidas rohkem teenida
Foto: TAVID AS
Martin oli tagasihoidlik ning ütles, et nad ajavad püsivalt ühte ja sama rida ning ei oska ühtegi suuremat õnnestumist ja mitteõnnestumist välja tuua. “Oleme terve oma tegutsemise jooksul ühte liini ja nägemust hoidnud ning teeme seda asja, mida oskame ning nii hästi kui oskame. Nii need tulemused on ka tulnud,” sõnas ta.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.