• 05.10.23, 15:30

Tänavuse hulgikaubanduse TOPi esikolmiku moodustavad teravilja, mootorikütuste ja paberi vahetoodete hulgimüüjad

Hulgikaubanduse TOPi esikolmikusse on võrdluses eelmise aastaga sisenenud kolm uut tulijat: Baltliner OÜ, Jetoil AS ning OÜ Everwelle, kelle kasum kokku oli üle 31,7 miljoni euro.
Baltlineri kontserni põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel ning uute turgude arendamine. Foto on illustratiivne.
  • Baltlineri kontserni põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel ning uute turgude arendamine. Foto on illustratiivne.
  • Foto: Andras Kralla
Hulgikaubanduse TOPi esikoha saavutas Baltliner OÜ, kes tegeleb paberi vahetoodete hulgimüügi ja kaubaveoga. Baltliner kontserni 2022. aasta müügitulu oli 156 mln eurot. Kontserni tuludest moodustasid 99% vahetoodete hulgimüügi- ja 1% kaubaveotulud ja muud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele