• 16.02.24, 12:51

Muutused cateringi äris: kliendid otsustavad viimase hetkeni, kas tellida toitlustus või mitte

Cateringi TOPis ettevõtte esindajad kinnitavad, et konkurents turul on tihe ja väljakutseks on hinna-kvaliteedi tasakaalu leidmine.
Põhjala Cateringi toodete väljapanek
  • Põhjala Cateringi toodete väljapanek
  • Foto: erakogu
Nii Põhjala Catering kui ka Ribe Catering kasvatasid möödunud aastal müügitulu. “Meie kaubamärk on jätkuvalt kvaliteetne ja armastatud – suures plaanis läks meil eelmisel aastal kenasti,” ütleb Põhjala Cateringi tegevjuht Jüri Lakspere ja lisab, et nende jaoks oli tegu investeerimisaastaga – ehitasid juurde lao- ja kontoripindasid ja suurendasid seadmete võimekust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele