• 10.09.24, 15:09

TOP 29 jaekaubanduse maksuvõlgased. Suurim võlg on ligi 600 000 eurot

Kaubandus.ee koostöös Äripäeva Infopangaga pani kokku jaekaubanduse maksuvõlglaste TOPi, kus toome lugejateni 29 jaekaubanduse maksuvõlgast, kelle võlg riigi ees on enam kui 10 000 eurot ning nendest kahekümne ettevõtte maksuvõlg on ajatatud.
Rademari maksuvõlg küündib 300 000 euroni
  • Rademari maksuvõlg küündib 300 000 euroni
  • Foto: Andres Haabu
Tabelist joonistub välja, et kuuel jaekaubandusega tegeleval ettevõttel on maksuvõlg küündinud üle 100 000 euro.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.24, 11:15
Hiigelvõlaga ehitustarvete müüja viis äri uue ettevõtte alla
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Viiendat aastat saneerimisel olev kinnitusvahendite müüja Janere teatas koostööpartneritele, et edaspidi tuleb neil arved maksta uue ettevõtte kontole. Saneerimisnõustaja ei teadnud asjast midagi.
Uudised
  • 15.08.24, 11:00
EfTEN müüs Hortese hoone maha
EfTEN Real Estate Fundi tütarfirma müüs Tähesaju kaubanduspargis ära kinnistu, kus tegutses neile üüri võlgu jäänud aiandus- ja sisustuskaupa müüv Hortes, teatas Eften börsile.
Uudised
  • 08.08.24, 16:15
Hortese päevad kopsaka üürivõla maksmiseks said läbi
Börsil kaubeldav kinnisvarafond EfTEN Real Estate Fund andis üüriga võlgu jäänud Hortese aianduskeskusele 30 päeva, et võlg ära maksta. Need päevad on nüüd möödas, kirjutab Äripäev.
TOP
  • 12.02.24, 14:05
Maksuvõlglaste TOP: Tankistide käes on mitmeid jaekaubandusettevõtteid
Panime kokku jaekaubanduse maksuvõlglaste TOPi, kus on 273 valdkonna ettevõtet, kelle maksuvõlg on suurem kui 1000 eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele