• 24.07.24, 11:15

Hiigelvõlaga ehitustarvete müüja viis äri uue ettevõtte alla

Viiendat aastat saneerimisel olev kinnitusvahendite müüja Janere teatas koostööpartneritele, et edaspidi tuleb neil arved maksta uue ettevõtte kontole. Saneerimisnõustaja ei teadnud asjast midagi.
Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.
  • Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.
  • Foto: Julia-Maria Linna
„See ei näe hea välja,” ütles Janere saneerimisnõustaja Andres Juhkam.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.24, 16:01
Decora ehitab panga toel uut kauplust
Decora alustas Põltsamaale Tallinna-Tartu maantee ääres paiknevale kinnistule uue kaupluse ehitamist, investeeringut rahastab Luminor.
TOP
  • 17.05.24, 15:08
Ehitusmaterjalide müüjate käibe TOP10: ainult need kolm kasvasidki
Äripäeva Infopanga ehitusmaterjalide müügi kvartaliraport avaldas värske edetabeli sektori kõige suurematest kauplejatest. Selgus, et müügitulu on kaotanud suisa seitse suurt müüjat.
Uudised
  • 19.03.24, 15:03
K-rauta on sektori esimene: esitleti uut ahvatlevat lojaalsusprogrammi
K-Rauta uuendas drastiliselt oma lojaalusprogrammi, saades esimeseks Eesti ehituspoeks, kellel on nii mitmekülgne boonussüsteem.
Majandustulemused
  • 28.06.24, 12:11
Decora otsis võimalusi kokkuhoiuks
Ehitusmaterjalide ning aiakaupade jae- ja hulgimüügiga tegelev Decora 2023. aasta müügitulu oli 77,75 miljonit eurot, mis kahanes aastaga 5,33%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele