• 19.03.24, 15:03

K-rauta on sektori esimene: esitleti uut ahvatlevat lojaalsusprogrammi

K-Rauta uuendas drastiliselt oma lojaalusprogrammi, saades esimeseks Eesti ehituspoeks, kellel on nii mitmekülgne boonussüsteem.
K-Rauta restartis oma lojaalsussüsteemi.
  • K-Rauta restartis oma lojaalsussüsteemi. Foto: Kesko Senukai Estonia AS
„Lojaalsusprogrammi restart oli vajalik mitmel põhjusel,“ märkis K-rauta turundusjuht Kristina Kovalkova ja selgitas, et K-Rauta eesmärk oli uue süsteemiga täita ehitus- ja koduvaldkonnas valitsenud tühimik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele