Äripäeva ajakirjanik Kristina Traks peab
Rimi Eesti pangandusest tulnud tegevjuht Ruth Laatre avaldust Äriplaanil, et
kaubanduses on palju rumalaid, šokeerivaks.
Šokeeriv arvamusavaldus. Eriti arvestades praegusi aegu, kus poes kassasabas tuleb vahest seista tund aega, sest poeomanikul lihtsalt pole kedagi kassasse panna. Võin vaid ette kujutada, mis tundega loevad oma ülemuse sõnu ajalehest Ruth Laatre paar tuhat töökaaslast Rimi Eestist ning milline on homme nende töömotivatsioon.
Täna räägime me pidevalt töökäte puudusest ning sellest, kuidas ettevõtjad peavad müstiliselt kiiresti palku tõstma, et vältida töötajate lahkumist konkurendi juurde. Kuid vähemalt sama oluline kui palk, on töötajale see, kuidas temasse suhtutakse. Ning see viimane ei maksa midagi, ainult head tahet.
Kristina Traks, Äripäeva uuriva toimetuse ajakirjanik
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.