Autor: Kaubandus.ee • 26. juuli 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uue Samsungi plasmateleri plärinaga tuleb leppida

Uus Samsungi plasmateler hakkas nädal pärast ostmist plärisema, müüjafirma peab seda normaalseks.

Tallinlane Vello Lehtpuu ostis internetipoest Samsungi plasmateleri, millest pärast nädal aega kasutamist hakkas kostma imelikku plärinat. Aparaat saadeti garantiiremonti, kuid segav plärin ei kadunud kuhugi. Lõpuks anti Lehtpuule remonditöökojast kaasa paber, mille kohaselt võibki teler sellist müra tekitada, kirjutab Eesti Päevaleht.

Samsungi Baltikumi esindusest selgitati Lehtpuule, et teleri tekitatav müra jääb Baltikumis lubatud standardi piiresse, milleks on nende väitel lubatud 40 detsibelli.

Tarbijakaitseameti teatel on tehnikakaupade ostuga seotud probleeme laekunud neile tänavu esimesel poolaastal suhteliselt palju: arvuteid puudutavaid kaebusi esitati 46, telefonide ja muude sidevahendite peale 37 kaebust, kodutehnika 30 ning telerite, muusika- ja raadiokaupadele 16 kaebust.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700