Autor: Kaubandus.ee • 1. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Wal-Mart panustab lisaks Ämblikmehele ka Jeesuse peale

Lootes, et lapsed hakkavad ämblikmeeste asemel pidama võitlusi Simpsonite ja vilistidega, toob maailma suurim korporatsioon Wal-Mart augusti keskpaigas USA-s letile piiblitemaatilised kujukesed, kirjutas Eesti Päevaleht Online.

“Sügavalt usklike lapsevanemate jaoks käib lahing laste mõttemaailma eest, selle eest, millega ta mängib ja mida ette kujutab,” arvas One2believe tegevdirektor David Socha, kes on kujude müügiedus optimistlik. Nukud on Wal-Marti pressiesindaja Melissa O’Brieni sõnul hiljem usukirjandust turustavatele kauplustele sissejuhatuseks, raamatuturg on viimase aasta jooksul kasvanud 5,6 protsenti.

Hinnanguliselt kulutab ligi veerand ameeriklastest aasta jooksul religioosse sisuga toodetele 25 kuni 50 dollarit, millest enim läheb gospelmuusika ja kirjanduse peale, Jeesuse või Koljati kujukese eest tuleks rahakotti kergendada 5–20 dollari võrra.

Kujukestega kauplema hakkav Wal-Mart on varem religioossete kaupade müügiga ka ämbrisse astunud, mullu aasisid vabaorganisatsioonid korporatsiooni, sest kauplustes on müügil usulist sallimatust propageeriv arvutimäng.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757